lauantai 22. joulukuuta 2012

22. luukku

Magic happens in the couch ;) Mä nimittäin nukahdin - jälleen! Kuitenkin takana melkein 12 tunnin yöunet, ja vain muutama tunti ulkoiluakin kun pojat pääsivät riekkumaan vapaana ulkona. Toivottavasti Torstenilla on saman verran energiaa huomiselle koulutunnille, noin niinkun positiivisesti suunnattuna.
Niin, olenhan mä toki siivonnut, ja se oli aika rankkaa? ;) Ja mikäs siinä, kun ei oikeasti ole mihinkään kiire. Loppuilta(kin) menee sohvalla, nyt vain toivottavasti hereillä, sillä kohta lähtee pyörimään legendaarinen Yksin kotona-leffa, ihan se ensimmäinen :) Siinä on sellaista joulutunnelmaa, että on vaikea pistää paremmaksi. Mä itseasiassa sanoin miehelle joulukuun alussa, että tänä vuonna meille tulee niin Amerikan Joulu, ettei mitään rajaa. Kaikkea isosti ja runsaasti! Viime vuonna erosin silloisesta miehestäni joulun alla, joten voidaan sanoa, että joulun vietto jäi vähän niin ja näin.
Loppupeleissä, aika pelkistettynä mä kuitenkin kaiken pidin. Hyasintit, omenat, kynttilät, joulukuusi. Muutama hyvin tarkkaan harkittu ja hankittu koriste-esine. Ja ne luo juuri sellaisen tunnelman, mistä itse pidän <3






















Treffaillaan taas huomenissa, tämä neiti suunnistaa heti aamusta Stockmannille, mä tarvitsen lisää koristeita kuuseen! 

Kouluratsut
Kouluratsastajan joulukalenteri, jossa ratsastetaan väärin päin, ilman satulaa, hypitään esteitä, maastoillaan... Ehkä nyt on korkea aika laittaa mukaan muutama dressagekuva. Into, älä pahastu, Torstenista on muutama enemmän :)

 




 





4 kommenttia:

  1. Ha,haa,sä olet aina ollut niiiiiin helppo uhri NukkuMatille :)

    Tunnelmallisia kotikuvia,kutsun itseni joku päivä nuuskimaan teidän kuusta,meidän Amorica ei ole nimittäin mikään aromikuusi.Tuoksu puuttuu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan liian helppo ;)

      Ounou, no tervetuloa vaan!

      Poista
  2. Voi ei, mä olen jo jonkin aikaa seurannut anonyymina sun blogia, ihania suomenhevosia ja tosi kivoja tekstejä! Pakko siis nyt liittyä lukijaksi for real ;)

    Ps. jos kiinnostaa kurkata, niin mulla myös suomenhevoselämää uuden nuoren kanssa :-) emppsi.blogspot.fi // Pärlahästar

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, kiva kuulla :)

      Mäpäs käyn kurkkaamassa :)

      Poista