perjantai 1. maaliskuuta 2013

Ja palkinto menee ...

Hih, hetken pidän teitä vielä jännityksessä ;) (Paitsi jos fuskaatte ja skippaatte mun jaarittelut ;)) Kiitoksia kaikille osallistuneille, teitä oli paljon! Ja mulla on niin ihana fiilis julkaista voittaja, jolle lähtee siis kaunis Wahlstenin rannekoru sekä ponisuklaata :)

*rumpujen pärinää* ... Ja Voittaja on ...


Pakkohan tähän on osallistua! Tuo koru on niin kaunis :)"

... Onnea Heli! Laitathan minulle yhteystietosi osoitteeseen jilla.lappalainen@hotmail.com, niin laitan palkinnon sinulle tulemaan :)
Hih, olipas hauskaa :) Nyt on hyvä jatkaa perjantai-iltaa, rennoin rantein, kun ei tarvitse huomisia rataharjoituksiakaan miettiä - ne on nimittäin pakkasen takia peruttu ;) Poni ja tällä kertaa ratsastajakin kiittää ! 

6 kommenttia:

  1. Wuhuu!! Jippii!! :) Lukaisin tän just ennen nukkumaanmenoa puhelimella, mutta en uskaltanut luottaa silmiini. Onneksi sama teksti oli aamulla vielä koneellakin :)
    Laitan meiliä!

    VastaaPoista
  2. Ja mä oisin niin mielelläni mennyt rataharjoituksiin, typerät pakkaset ;)

    VastaaPoista
  3. Ja mä olisin niin mielelläni ottanut tuon korun jos Onnetar olisi suonut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, vaikka olisi kuinka kivaa, niin aina ei voi voittaa!

      Poista