torstai 11. huhtikuuta 2013

Just when you think you've seen everything

Löytyy internetin ihmeellisestä maailmasta tälläinen video ; 


Hän vetää paremmin näitä kuin minä! :D (Se ei kyllä ole paljoa vaadittu, mutta hyvin vetää kummiskin!)

Mä olen koko päivän luullut, että on perjantai. Kuten arvata saattaa, pettymys oli melkoinen, kun selvisi, että tänään onkin vasta torstai. Tähän torstaihin on sisältynyt puoli päivää töitä, lyhyt reissu Sokoksella ja tallilla, missä pojat olivat ihania - kuten aina - ja siivoilua. Melko rentoa! Rentoa ja mukavaa tulevaa lau eikun perjantaita teillekin! :)

9 kommenttia:

  1. Repesin totaalisesti tolle videolle... :D Ihan huikee, kiitos päivän piristyksestä ;)

    emppsi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä toi melko paljon nauratti täälläkin ! (Ja vaikka poikien mielestä olisi varmaan hauskaa verrata mun sit upseja hylkeeseen, se ei onnistu, koska se on niin paljon parempi kuin minä ... ;))

      Poista
  2. Täydellinen valiovoimistelija <3

    VastaaPoista
  3. Pakko oli katsoa vielä uudestaan paras ikinä näkemäni jumppavideo ja jälkkäriksi juutuubi tarjosi shettisten ylimmälle ystävälle loistopätkän. Rautiaalla ponilla on asenne kunnossa :)
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GsGefvz3U54

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herrasjestas mikä kilpailu, noi lapset on aika rautaa! Mutta niin on kyllä toi ponikin, loistava!!

      Poista
  4. Aivan ihana! Hetki piti miettiä, että mitäs tuo Mursu nyt hommaa :DD

    VastaaPoista
  5. Mursuhan on ihan Päällikkö. Puhtaat sit-upsit ihan heittämällä näytöstyyliin <3

    VastaaPoista