perjantai 8. helmikuuta 2013

Lovely sister

Ihanainen sisareni kirjoitti tänään facebookkiin (kun ystävällisesti olin heittänyt hänet kotiinsa); 

"Ostin just 12 arnolds donitsii mun siskolle, sil on varmaa huikee pe ilta tiedos :D ♥"

mutta tajusi välittömästi kommentoida julkaisun alle;

"No ok sil on seuraa ellen ilmota tätä ni oon kuollu"

Mukavaa iltaa vaan sullekin, sisko!

Oikeasti mun ilta on ollut mukava, näin sohvalla lepäillen ja hmm, niitä donitseja syöden... Täytyy vähän tankata huomiseen aamutalliin ja sunnuntaiseen 1500 metrin koetukseen ;)

Mun päiväkin oli kyllä ihan mukava. Ihmiset on mukavia ja lumisade on mukavaa ja näinpäin poispäin. Totuus, se on myös mukava. Suorastaan mahtava. Siitä tulee niin hyvälle tuulelle, se vapauttaa niistä kaikista valheiden kahleista kantajansa. Ah, autuutta. Ja voi, kun mä diggaan tästä blogin pitämisestä - se on jo nyt antanut mulle aivan valtavasti. Vitsit, mitä kaikkea se voi vielä antaakaan! 

Loistokasta perjantaita teille, kaikille. Aivan kaikille; myös teille, joita en ikinä olisi osannut kuvitella sinne ruudun toiselle puolelle! :) Palailen huomenissa, vähän heppamaisemmissa jutuissa ;)

Tämän laukan kun saisi Torstenille ratsastukseenkin! Se kuitenkin ilmeisesti onnistuu vain perjantaiaamuisin, irtojuoksemisessa... Vielä ;)

2 kommenttia:

  1. Hei! Lueskelin blogiasi ja huomasin että vuos sitten sun hepalla oli kaviossa jotain ja hermon katkaisua ehdotettiin? Hevosellani on siis sädeluunontuma ja vaihtoehdot alkavat käydä vähiin niin jos tiedät jotain hermon katkaisusta ja missä sitä tehdään tai paljon maksaa niin voisitko ottaa sähköpostiini yhteyttä?:) noora.m.akinen@hotmail.com

    VastaaPoista