perjantai 23. marraskuuta 2012

Viikon kohokohta

ei suinkaan ole se, että on perjantai, vaan se, että mä pääsen tänään lopultakin  katsomaan Twilightin!! On sitä odotettukin <3

Kannat kattoon,it's friday !
Viikkoon on kuulunut monta muutakin huippujuttua. Torsten ja Into ovat,yllättäen, päänäyttelijöitä suurimmassa osassa, ja molemmat oikean laukkansa ansioista. Torstenilla vasenta harjoitin ulospäin asettelulla, kaipa se siitä. Edellisessä postuksessa saamaani Lauran vinkkiä kokeilen ensi viikolla, kiitos jo etukäteen!
 Intolla oikea laukka on heikompi, mutta jotenkin, kun hiffasin oman ulkopohkeeni, niin poni nousi, keveni ja suoristui aika hienosti. Mulla ei vaan ihan mene kaaliin, että miten se voi suoristua ulkopohkeella, kun sisälle kaatuu, mutta ei se mitään, pääasia että toimii! ;)



Eilen vietin  heppavapaata  laatuseurassa. Kiitoksia vain J, glögi maistui hyvässä seurassa tavallistakin paremmalle !  Samalla  sain syyn  siivota (hyvin)vähän kotia ja haettua metsästä puolukanvarpuja keittiöön ja havuja terassille, paistettua tähtitorttuja ja aseteltua piparit vadille. Kynttilät palamaan ja that's it. Kyllä mä tykkään siinä mielessä tästä pimeästä ajasta, että ei tarvitse kauheasti jynssätä. Valot vaan pois ja kaikki muuttuu siistiksi, ihan melkein itsestään. 
Vihräsilmäiset vieraat ulkoavaruudesta.
Täytyy mun lyhyesti kertoa myös viikon karmeista hetkistä. Ehdottomasti pelottavin ja yököttävin tapahtuma oli eilen, kun kapusin uhkarohkeasti vaa'alle. Eipä naurattanut, kun luku vaan kasvaa ja kasvaa ja kasvaa... Olen nyt siis virallisesti painavampi kuin ikinä. Kiitos vaan niistä yllätysletuista, joita mulle harvase ilta tarjoilet, V, etkä pakota minua lenkille (tämähän on kokonaan sun syytä :P), ja erityiskiitos työpaikalleni, jossa istun leveän takamukseni päällä 8-10 h/pv. Nyt riitti. Vaihtoon menee kaikki, nyt alkuun ruokavalio ja liikunta ;) Mä raportoin treeneistäni, lupaan! Ehkä tämä pakottaa mut sinne lenkille, niin etten enää ikinä kehtaa tulla kertomaan teille kuutosella alkavaa lukua!

Ja ei kun zumballe :)


Pojat lähettivät aamulla pullamammalle kuvaterveisiä maneesihölkältä (he haluaisivat päivittää kalustoaan, joululahjalistalla on molemmille omat iPadit, ettei aina tarvitsiti yhdessä tehdä kaikkea!); on ne sellaisia ihania hassuja otuksia, että <3 


1 kommentti: